cananhazal Kızlaaar ben 18+3teyim ve dip boyam fena halde gelmiş durumda. Daha tecrübeli olanlar fikirlerini paylaşabilir mi. Artık 4,5 aylık olduk dip boyası yaptıramaz mıyım
Satiyeak cananhazal ben tam 18 haftalikken boyadim saclarimi. Problem olmadi. Organik boya kullan hem kokusundan rahatsiz olmazsin hemde sav derini yakmaz
benkosarim cananhazal doğal boya kullanın biraz pahalı ama o zaman hiçbir sorun olmuyormuş hamilelikte