Irem34_52 Kalp atısım 90-95 cikardi bazende 100 bugun 75 cikiyo nornalmi hamileyken bpyle olması dun biraz temzlik yaptim tül astım uzandim kasıklarm agrıdı biseu olmaz dmi bukadarcık biseyden korktum
hemsiree Irem34_52 şu yükseğe uzanma hareketini kesinlikle yasaklıyorlar mümkünse hamileliğiniz boyunca yapmayın
umena Irem34_52 13.gebelik haftası dinler misiniz Kağan Kocatepe’den orda bahsediyor fazla kalp atışından
Irem34_52 hemsiree daha yapmam zaten nette uzanma hareketi bebege zarar vermez yaziyo ama genede belli olmaz..