Dun ki konturolde ogrendim siddetli enfeksiyon kapmisim doktor olabildigince temizledi fitil verdi sonuc olarak sabaha kadar aşiri akinti 4 5 ped dolusu iltihap akti umarim en kisa zamanda geçer daha hizli geçmesi için herhangibi bir sey yapmalimiyim ?