Düzenli olarak her gün aynı postlar…
Şeker yüklemesi yaptırmalı mıyım?
İkili test yaptırmalı mıyım?
Detaylı ultrasona girmeli miyim?
Hayıe nesi size ilginç/kötü gelen cidden merak ediyorum.
Her gün yüz defa aynı post..
Bu arada sitede arama kısmına yazılınca zaten binlerce defa cevabı verilmiş bi soru..
Okuduğunuzu anlayacağınızı düşünüyorum. Googleda bi araştırın, en önemlisi sizi takip eden doktora sorun…
Burda saçma sapan bilgisiz cahilce yorum yapan o kadar tip var ki..
Aklınız şaşar.