papatya12345 çok iyi anlıyorum ben de taa daha nişanlıyken çok iyi fal bakan bi abla senin ilk çocuğun erkek olacak demişti. evlendik daha hamile falan değilim bebek bile düşünmüyoruz eşim rüyasında erkek bebek görmüş, ben de ondan 4 5 ay sonra rüya gördüm erkek bebek. neyse bunlardan aylaar sonra hamile kaldım rüyalarıma hep erkek bebek giriyo emziriyorum falan o derece. zaman geldi çattı cinsiyet öğrenecez ama ben artık eminim oğlum olacak diyorum bu kadar rüyama girmezdi yoksa diye 😂 doktor kız dedi ben şok 😂