Kızlar selam .
Normalde 28 gün arayla adet oluyorum ancak son adetim 15. Gün tekrarladı. 19 Ağustos da olmuştum 10 Eylül’de tekrar adet oldum . Yani tam 15. Gün yeniden adet oldum ve 6 gün sürdü. Haziran ayında rahim filmi çektirdim ve hiç bir peoblemim yoktu . Sizce neden böyle bir şey oldu. İlk defa adetim böyle oldu başına gelen oldumu daha önce . Dr gitmelimiyim ?