Merhaba anneler, 36+3 günlük hamileyim. 1 cm açıklığın var dedi doktorum bir iki gün önce. Bu sabahta lavoboya çıktığımda sümüksü sarı bir akıntım vardı yapışkan bir şekilde. Hapşurduğumda geldi. Sonrasında ise iç çamaşırıma geldi çok az bir şekilde. Aynı durumu yaşayan var mı? Bu nişan mıdır? Daha önceki akıntılarıma benzemiyor. Eğer nişansa doğumum yakın mıdır? Bilgisi olan annelerimiz yardımcı olabilir mi? İlk hamileliğim çok merak ediyoruum😔