tugbacns 14 haftalık hamileyim. Hamileliğimi öğrendiğimden beri sürekli olarak ishal gibiyim kullandığım folik asittendir diye düşünüyordum ama onu bırakıp multivitamine geçtim hala da devam ediyor. Kötü bir şey mi bu yaşayan var mı aranızda?
Esrauysal tugbacns kuzum bende öyleydim ya folik asitten mi diyede gittim doktara ondan değil normal öyle olması dedi nasıl karnımı agritirdib17 haftalık olduk artık yok önceleri felakettik😂😂
zeynepaylaipek tugbacns aa ben malesef 💆 20 haftalık oldum ama devam kan ilacı mi yapıyor bilemiyorum ilk haftalarda da böyleydim ama. Duruyo duruyo günde bir kez öyle sancıyla wc ye koşturuyor beni hiç değişmedi başından beri
Mamimami tugbacns bende de başladı günde kaç defa gidiyorsunuz 5-6 defadan az gitmiyorum sürekli ishalim bı haftadır
babybmom20 tugbacns valla bende dün bunu başlık açıp soracaktım çok afedersiniz ağzımdan girdiği gibi geri çıkıyor uykumdan uyanıyorum uyanınca tekrar uyuyamıyorum 19 hafta oldu ama hala aynı bağırsağımda bakteri mi var ne var diyordum ama yaşayan birsürü insan varmış normal herhalde dedim bıktım yani artık tuvaletten tiksinti geldi
Mamimami Esrauysal sizinki nasıldı acaba ben diyorum bu salgın var ondan mı hamilelikten mi şaşırdım günde 5-6 defa gidiyorum çok bitkinim hiç katı yok sizin de çok muydu
Esrauysal tugbacns geçer geçer ınsallah kuzum 😂folik asitten değil zaten şimdilik başka hap kullanamazsın kullanıyormusun başka bişeyler
tugbacns Esrauysal evet 6 senedir reflüm var doktorun izniyle nexium kullanıyorum başka kullandığım ilaç yok ☺️
babybmom20 Mamimami ay işte sen bensin valla bende bıktım sürekli tuvaletteyim tuvaleti evin diğer yerlerinden daha çok görüyorum
Esrauysal Mamimami evet ya ilk başlarda aşırı ishallik ishalligr bağlı şiddetli birden gren agri gaz çoktu 18 haftalık olduk şimdi yine oluyorum hamilelikten birazda üşüdüğüm an hemen
tugbacns babybmom20 sanırım hormonlardan kaynaklı kimisini kabızlık kimisini ishal yapıyor. Ancak ben öyle günde sık sık gitmiyorum 1-2 defa gidiyorum afedersiniz onlarda ishal gibiyim siz daha sık gidiyorsanız ve öyleyseniz boş su içmeyi ihmal etmeyin su önemli biz hamileler için ve doktorunuza danışın 2 gün sonra gideceğim ben o zaman soracağım ama muhtemelen normal diyecek 😊
Mamimami babybmom20 günde kaç kere gidiyorsunuz afferdersiniz bide şu gibi mi benimki öyle 5-6 defa gidiyorum
babybmom20 tugbacns kaç kez sordum valla ilk haftalar prilamdan sandım bıraktım içmeyi ama aynı devam etti ta ilk haftalarda sordum ya ben çok sık gidiyorum valla
tugbacns babybmom20 anladımm ben çok önemsemedim başlarda hatta kabız olmaktan daha iyidir diyordum çok şükür öyle çok zorlayıcı da değil benim için ama sizinki daha zormuş Allah yardımcınız olsun