2prensesannesiiii 2206minik teşekkür ederim balım allahım her isteyenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻 Dualarım sizinle💓🙏🏻💫😍
2prensesannesiiii Anneheycani valla yumurtlama zamanı var kez korunmasız ilişki oldu 8 eylül dün testte silik çizgi gördüm bugünde 103.3 çıktı 🥰💓
BelizPera 2prensesannesiiii kuzum çok tebrik ederim valla gözlerim doldu okurken hepsini 😍😍 rabbimm isteyen herkesin kucağını doldursun. Ben de dün akşam test yaptım 5 dk sonra bi şey yoktu sabah baktığımda da böyleydi. Yarın regl olmam gerekiyor en kötü erken test yapıcam bakalım neler olacak inşallah bende de vardır bir minim 🫠 hafif kaşık ağrısı var ara ara ben de bir de. 
Kivircikkuala 2prensesannesiiii ben dedim ama evladın burdayım diyo 🥹 evde kaset testim var erken olmadığını bilsem yapcam ama erken
2prensesannesiiii aybarsaybuke dün kaset test silik çıktı erkenci test yaptım gece oda silik ama belirgin çıktı bugün kan verdim 103.3 çıktı kuzum🙏🏻
2prensesannesiiii Kivircikkuala biraz daha bekle inşallah pozitif canım kürtajla sonuçlanan gebeliğimde 7 gün vardı negatif çıktı 6 gün kala gözle görülemeyecek kadar silik çıktı flaşla görüyordum kan verdim 10.4 çıktı🥰
KumsAlyaa 2prensesannesiiii Ya çok mutlu oldum canım gözün Aydın hayırlı olsun sağlıkla gelsin bebişin 🤲🏻
aybarsaybuke 2prensesannesiiii benim 8 gün var erken daha dimi negatif cıktı inşallah pozitide döner dönmezse doktora söyleyip çatlatma iğnesi isticem 33 günde bir adet oluyorum cpk uzun beklemek yordu beni artık
2prensesannesiiii aybarsaybuke 7 gün kala yapmıştım önceki gebelikte negatif çıktı ertesi gün gözle görülemeyecek kadar silik çizgi çıktı flaşla görüyordum ertesi gün kanda 10.4 ile öğrendim
Kivircikkuala 2prensesannesiiii Allahım inşallah hamileyimdir bu şekilde öğrenen arkadaşım hamilesin bence diyo umarım öyledir İnşallah 🌸👼🏻 İkinci senemizin hediyesi olacak 🥰