Meza27_ Günaydın kızlar 39+1 olduk gelen giden yok sizlerde durumlar nasıl ben babası sabırsızlıkla bekliyoruz ama yok gelmiyor 🤭 normal doğumu başlata bilmem için yapa bileceklerim den neler var ?
Merveofs Benim de öyleydi ya dedim kalır 42lere falan herhalde ama 38+6da nişan geldi 39+4te doğum yaptım. Hiç sancım yoktu ama kontrole gidince açıklığa bakıldı açılma olduğu için gecesinde yatış, sabaha karşı doğum yaptım 😊
Usnac1995 Merveofs sancısız doğum nasıl oldu peki. Benimde açılmam olduğunda sancı hissetmiyordum nst de baya vardı sancı. Ben sadece kasılma hissetmiştim. Suni ile zor olmadı mı
Merveofs Meza27_ valla ben en son artık yatış yapana kadar sancı nedir hiç bilmiyordum 🤷🏻♀️ Son zamanlarda oluyormuş ama o yalancı sancılar
Merveofs Usnac1995 yok bende nstde de çok minik sancılar vardı. Suni sancı almadım istemedim. Ebe bu sancıyla doğum yapamazsın ama açıklık var bırakamam istersen doğumu hızlandıralım dedi kabul ettim ve suyu patlattı hemen ardına kendi sancılarım geldi zaten 3 saat içinde doğum yaptım.