Geçen ay 17sinde aadet oldum fakat 5 gün süren adetim 2 gün gelmişti daha sonra yerleşme kanamasından şüphelenip kan testi verdim hcg öbür ay 0,17ydi geçen ay 0,37 çıkmıştı fakat negatifti sonuç. Ve bu ay 17sinde olmam gereken aadetim gelmedi daha aadet olmadım fakat çok ağrılarım var üzerimde sürekli uyku hali kasık ağrısı oluyor. Sabah uyanınca ve akşam yatarken mide bulantısı yaşıyorum şüphe edip kaset test aldım aadetim geçtiği halde negatif çıktı sizce ne yapmalıyım kan vermelimiyim bu şekilde yaşayıp hamile kalan varmı aranızda? Sizce kaset testler tam olarak doğru mu gösteriyor