bayanelaa Kızlar çarşamba günü sezeryan günümüz 38+5 olacak. Kaç kilo civarı sizinkiler yada kaç kilo doğdu 🥰 birde ortalama kaç kilo veriyor doğumdan sonra bilgisi olan var mı
Oznurozdemir bayanelaa cuma günü 38+4 kontrol var bende merakla bekliyorum kaç kg olmuş 😅 37+3 de 3 kg idi
izobellaaa-_- Burada bekleyim üstte kalsın 38+1 37+6 da gitmiştim çatı muayenesi oldum ultrasondan bakmadı çok merak etmiştim halbuki 🥺😀
fatmaa37demi5 Ahsenmom doktorum dogum başlamadan yada nst de sancı çıkmadan bakmıyor. Yarın ki nst ye göre bakabilir sancı çıkarsa
Ahsenmom fatmaa37demi5 Hayırlısı inşallah 🙏 39 oldum bende ne açılma ne sancı ufak ufak sancılar çıkıyor sadece
bayanelaa izobellaaa-_- hm neyse bidahaki gittiğinizde bizide bilgilendir 🤗 bende merak ediyorum ama daha çok doğum heyecanı sardı artık 🥹
izobellaaa-_- bayanelaa içine doğuyor mu şu zamn da doğururum diye 😀 benim daha 1 haftam var gibi geliyor 😀
bayanelaa izobellaaa-_- Amiinnnn insallah hepimizin kolayca geçsin yavrularımızı sağ salim kucağımıza alalım 🤲 benim ikinci olmasına rağmen çok farklı hissediyorummm 🥹🤭
izobellaaa-_- bayanelaa benim ilk vallaha başka düşünmüyorum çok sıkıldım hamilelikten Allah’ın gücüne gitmesin de 🥺🤦🏻♀️
bayanelaa izobellaaa-_- yaaaaa öyle demeyin 🫠 ben tek çocuğum ve çocukken güzel geliyordu bana tek olmanın verdiği avantajlar ama sonra büyüyünce insan yanliz kalıyor gerçekten 🥹 ama tabi bu cocuk konusu hassas bi durum sizin durumunuz yada düşünceniz daha çok önemli 🥰