Kızlar 35+4 haftalık hamileyim dün kontrolde suyumun azaldığını plesentanin artık yaşlanmaya başladığını öğrendim doktor haftaya tekrar gel kontrol edelim dedi ya aslında haftası kötü değil ama böyle olup bebeğime bir sey olmasından korkuyorum yaşayan var mı bu durumu