Slnbrn Kizlar merhaba 33 haftalık gebeyim uzandığımda farkettim hafif bastırınca rahmin üstünde kasık bölgemde orta kısımda uzun sertlik var bu bebek olabilir mi? Başka bisey olabilir mi? Başına gelen var mı
Annesininportakali53 Slnbrn yalancı sancilar bol bol solunuza yatin son aylardayiz çok normal bunun tek çaresi dinlenmek
Slnbrn Mrv_mlk sizde de mi sertlik var sanki bebek değil de yabancı başka bir cisim var gibi hissediyorum
Slnbrn Slnbrn ben az önce doktora gorundum bebeğim kafası dedi ben aynı zamanda kasığımda da sertlikler hissediyorum
Annesininportakali53 Slnbrn saat tutun sorunuza yatın geçmiyorsa oksayinca geçmiyorsa yürüyünce geçmiyorsa doktora gidin nst çektirir kac haftaliksiniz