Akmelkee Kızlar sancı çıkıyor ama açılma yok sürekli eve yolluyorlar karın çevresi de üç hafta geride ama doğumu başlatmiyorlar artık doğurmak istiyorum çok çok bunaldim böyle olan varmı ?
berceste5155 Akmelkee 39+0 da 3cm açılma çıktı doktor hastaneye alacaktı sancım yok diye kabul etmedim şimdi 39+5 ara ara sancı giriyor ama düzenli değil doktora gitsem mi yoksa sancılarımın sıklaşmasını beklesem mi diye düşünüyorum
aise_meryem Akmelkee bende ayniyim ama bendr gerilik yok. Bakalim yarin çağırdı kontrol icin mi yatis için mi bilmiyorim
[silindi] Akmelkee gelmedi o bekledim bak günlerim geçti o dönmedi o 🫣sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸
berceste5155 aise_meryem aslında bebeğim ne zaman gelmek isterse kendisi karar versin diye düşünüyorum o yüzden suni sancı istemiyorum 1 hafta daha beklesem mi diye düşünüyorum tabi bu arada bebeğime bir şey olacak korkusu da var sürekli hareketlerini kontrol ediyorum