Merhaba kızlar çok hoşuma gidiyor Aden ismi sizce kız mı yoksa erkek ismi mi
Unisex bir isim
İkisine de oluyor ama kız da daha çok duydum
İkisi de oluyor tatlım hatta ben adel ismini çok düşünmüştüm ondan çok araştırdım