Kızlar selam. 36.haftadayız bebişimle dün geceden bellidir belim ağrıyo böyle zonklama gibi yqtınca kalkınca geçmiyo biraz hafifliyo sonra tekrar karnımda bazen bebiş toplanıyo düzeliyo ilk gebeliğim tecrübesizim bunlar kasılmamı oluyo anlamıyorum sancı dedikleri nasıl bisey bilmiyorum. Tecrübeli anneler yardımmm🥲🤭💓💓