Mrym_sld
Merhaba! 9 haftalık hamıleyım fena grıp oldum hıc bıse kullanmıyorum ne yapmam gerek bogazlarım basım fena agrıyor yardımcı olurmusunuz ;(
Sdktsdmr
Canım direk kulak burun baoğaza bi görün antibiyotik falan veriyor bende o haftalarda olmuştum gelmeseydin düşüge sebeb olabiilrdi iyiki gelmişsin dedi birde bol su tüket grip olduğun zamn bebek için çok önemli. Geçmiş olsun
EzgiDilekAta
Bende 33 haftadaym 3 gündür boğazlarım başım ateşim ölüyorum doktorum zencefil bal yap ye nane limon kaynt falan dedi ilaç kullanamıyoruz malüm