Kızlar nasilsiniz?Sonunda hamileyimm rabbime sukurler olsun com zorlu surecten sonra yeni bir hikaye basliyor hayatimdaa.Daha reglime 3 gun var ve testlerim pozitiv doktorumla konuşdum.Dediki 10 gun beklee ayin 1i olsun gell ayin ilk gunlerinde gell.Sormak isterimki eski hamileligimde 5 haftada vajinal yolla ben keseyi gormusdum 6 haftada kalp atisini duymusdum.Simdi ne zaman gitmemi onerirsiniz doktoraa?Ne zaman gideyimm keseve kalp atisini ayni anda gormem icin 6ci hafta iyimii?Su an adetime gore 4 haftalik oldum bugün))