fatmaa37demi5 Sinemkaya43 karnınız aç miydi acaba nst cok düz çıkmış çünkü nerdeyse fazla hareket algılamamıs. Tabi sancı olsa galiba her Türlü çıkardı da. Benim doktorum bu kadar düz çıkınca genellikle tekrar cektirmemi rica ediyor
Sinemkaya43 fatmaa37demi5 doktorum doğuma gitti şuan onu bekliyorum gelse diyicem hocam nst fazla hareket algılamamis
Fatmakcrr Sinemkaya43 artık sancılar olması normal o zaman. Doktorunuz açıklık kontrolü yapabilir. Hadi hayırlısı diyelim.
Sinemkaya43 fatmaa37demi5 @fatmaa37demi5 Fatmakcrr durumoms2 doktor yarım saatte bir gelen sancıların var dedi bebeğim düzelmiş makat değil açılmam varsa yatis yapacak .
Xxz Sinemkaya43 benim böyleydi doğuma gittiğim zaman sancım var demiştim açılma olduğunu gördü aldılar sende doğum yapmak istiyorsan egzarsiz yapmaya başla