Sare_34- Kızlar 12 haftalikken doktorum kız olabilir dedi annemde basta kız denilince degismez sonradan erkek deseydi degisebilirdi diyor dogru mu ?
BBuseY Sare_34- yanlış her an herşey olabilir … kız dediyse erkek çıkabiliyor erkek dediyse kız çıkabiliyor .. haftamız daha erken ilerleyen haftalarda net belli olur takılmayın şimdiden 🌸🌿
Roromu76 Sare_34- Bana da 12. Haftada kız dediler sonra değişmedi canım bebiş bacak arasını gösterdiyse değişmez bencede ☺️ Sağlıkla güzellikle gelsinler inşallah 🙏
Minigim38 Sare_34- 11-12 haftalarda öğrendim kız olduğunu net dedi ama 2 hafta sonra geri gel erkek tesisleri var mı tekrar bakalım demişti ama sonucum yine kızdı 😊