Yildizparlak 37+2 de 3990 normal doğum yaptım. 3500 iri deyip nasıl sezeryane kararı verebiliyorlar ya? Görümcem 4ten aşağı doğurmadı hepsi normal, babaannenin en az kilolusu 5buçuk normal ben anlayamıyorum. Hani anne ve bebeğin hayatı risklidir, çatısı gerçekten buna müsait değildir, annenin sağlık problemi vardır ya da anne kendisi sezeryane olmak istiyordur anlarım ama doktorların 3500 iri sezeryane olman gerek demesini gerçekten anlamıyorum. Ben mi bilgisizim yoksa onlar mı çok akıllı