Sevgi2565 Hanımlar ben 24+4 hamileyim bebeğimin hareketlerini 1 haftadır yeni hissetmeye başladım ama 3 gündür hiç hareket Yok normal mi bu
Seherkorkmz Sevgi2565 şuan ben 23+4 bir hafta aramızda var ben çok erken hissetmeye başladım arada bazen hiç oynamıyor bazen bir iki vurup duruyor ama hiç bir şekilde hareketini hissetmiyorsan doktora git ama bence bu tarz şeyler normal bu haftalarda
Yarenn92 Sevgi2565 bende 24+3 haftalığım bir gün hissediyorum ertesi gün okadar hissetmiyorum normaldir diye düşündüm haftaya doktor randevum var sorucam bakalım neden öyle oluyor
Karadasesra Sevgi2565 bikaç hafta içinde başlarsın sanırım 2 haftadır falan görünüyo bende çok emin olamıyorum
Seyma0323 Karadasesra bende 28+2 genelde aksam bir kac sefer hissediyorum ve ara sıra sıra gün içinde ve bazen o da yok demekki normalmiş🙃 doktorum 34. Haftadan sonra saymaya başlıyoruz dedi yani günde 10 hareket yeterli demişti