Soruyorumm minikerdeminannesi uyandım efendim baktım kimliğe evet dedim bu isim yakışmıyor bana iyi bi kahvaltı sonrası tık bi düşündüm yeni bi isim tık bi e devlet tık bi dilekçe başvurdum efendim bu isim koyma işleri nanayy 😁😁
Kleopatra- minikerdeminannesi Doğumdan sonra tepem atarsa bende oğlumun ikinci ismini sildiririm diye düşünüyorum.😂😂
holly minikerdeminannesi bildiğm kadarıyla ismi yanlış yazılan utanç kaynağı olanlar değiştirebiliyo. Yengemin ismi güzel normal bi isim yani yanına modern bişey ekledi olmadı 😂
Soruyorumm minikerdeminannesi yok kız ben gırgır yapıyom iki adım var ilk adımı severim ikinci adımı babam gizli koymuş kimlik çıkarırken hatırası var nasibimde varmış diye değiştirmiyorum
minikerdeminannesi holly ben de öyle yapmak istiyorum ismim eski olduğu için ,peki neden kabul edilmedi ki
holly Soruyorumm heeee Bnde Nur Gül can gbi ek bşsey sandım 😂 benim kızımın da ikinci adı Ece. İlk isminde okeydik ama onu ekledi eşim.
Soruyorumm holly ama ismimi beş yaşında koydu kimliğimi okula vermek için çıkarmış annem diyo çok ağladın adın gülcan diyince diyo
holly minikerdeminannesi ismi normal bi isim. Rahatsız edici yanlış dalga gecikecek bi isim deil ondan heralde
Yagmursk Mahkeme yoluyla tek günde değişti. Bana şahit falan sormadı gerçi o gün benle değiştiren kimseye sormadı ama sorma durumu da oluyormuş. Ben 2 şahit yazmıştım tedbir amaçlı.