Merhaba canım, benimde aşırı bulantım oluyordu su bile içsem kusuyordum ve ne yaptıysam geçmedi. Doktorum ilaçta vermedi bana şuan 15+3 haftalığım ve çok şükür bitti denemek kadar az oluyor bulantım. Birkaç günde bir belki oluyor oda çok şiddetli değil umarım seninde ilerleyen haftalarda geçer