Sisi Merhaba kizlar! Herkesin dogum hikayelerini okuyup acaba ben de yapabilecek miyim diye dusunurken biranda jersey gelisti ve cok sukur normal dogum ile kizimi kucagima aldim🤗 aslinda benim dogumum 01.10.2018 tarihinde yani pazartesi gunu basladi fakat ben anlayamadim ilk oldugu icin. Pazartesi doktor kontrolume gittigimde tam 38+6 haftalik hamile idim. Doktorum muayene etti ve 2 cm acilmam oldugunu heran dogurabilcegimi hastaneye yakin biryerde kalmami soyledi. (Evim hastaneden uzakta cunki) . Ve hatta biraz uyaralim dedi alttan zorladi muanede. Ogun annemlerr gectim ve hafif adet olcak gibi his geldi kanamam basladi ama doktorum normal kanama olmasi dedigi icin umursamadim. Kanamam oyle doguma kadar 3 gun surdu. Ben hala 40. Haftayida bitiririim diye dusunurken megerse findigim yolda geliyormus😍. Ayni gun aksami saat basi sancilarim grlmeye basladi ama ben hala muaneden kaynakli diye dusundum umursamadim cunki cok hafiffti hissedilmiyordu bile. Daha sonra ertesi gun sancilarim 20 dkda bire dustu ve yine hafifti. Ama o zaman icime dogdu duzenli olmasi bana umut verdi. Bende dedim bu isi yaparim normal dogururum iyice hirslandim hemen yuruyuse ciktim annemle. Rastgele bir hastaneyr gittim ve 7 kati merdivenleri iki iki ciktim daha sonra indim tekrar ciktim ogun yarim saat icinde tam 15 kat cikip inmisim kizlar inat ettim illa doguracam ya ogun🤣🤣😂 daha sonra eve geldim plates topunda hopladim 2 saat 3 saat tum dogum hareketlerini yaptim ara ara. Derken o 4 saatlik agrisiz sure sonunda sancilarim duzenli gelmeye devam etti ama 8 dk da bire dustu🤗🤗🤗🙄 o sanci yine hafifti. Boyld boyle geceyi bulduk. Saat 12 gibi sancilarim 5 dkda bire dustu ve drum hastanede degil diye hemde sancim hafif diye gitmeidm evde cekicrm sancimi dedim cunki gervekten adet sancisi gibi daha hafifti. O arada nst yede girdim hic sancim cikmadi😣😣🤔 gece saat 3 gibi sancilarim siddetlendim siddetli adet sancisi gibi belimden girmeye kasigima yayilmaya basladi. O zaman artik dedim teyzeme gecelkm teyzemin evi hastaneye 2 dk cunki. Ordada sabah 8 e kadar cektim sancimi kizlar hastaneye geldigimde sancilarim 3 dk bir geliyordu ama siddetli adrt gibiydi yani hic korkmayin son ana kadar olan sancilar hic aci vermiyor aslinda. Sonra doktorum bakti 3 cm acilmisin dedi seni yatiriyoruz jemen dogum baslamis. Ben de bir heyecan herkes geldi yatirdilar serum.bagladilar megerse o suni sanci imis bana demediler korkuyorum diye🙂 suni sanci takildi saat 9.30 gibi 3 saat o ssnciyi cektim. Artik 20 sn de bir felan sancilar geliyordu nerdeyse kkzlar. Esim cok destek cikti Allahrazi olsun sancilar hr geldiginde yalvardim.beni sezeryan yapin diye esime seni bosarim bile dedim🤣🤣🤣 ben oluyorum beni sevmiyor musunuz vs herjese bir laf. En sonunda ebe geldi sadece esi kalsin dedi odada herkes cikti isigi kapatti karanlika yatarak sancimi cekyim zaten yurutmuyorduda😥 her neseki ben hala cekerim bunu aksama kadar derkennnn bana bir ikinma hissi geldi her sanci geldiginde nefesimi tutup ikinmami solemislerdi. Sonra asagi kisimda bit agirlik hissetttim hemen dedim ebeyi cagir ebe bit geldi kos hemen doguma bebek gelmis saclari gorjnuyor dedi😍😍 o hdyecanla sanci felan hep unuttum dedim bitiyormu bu sancilar simdi evet dedi 10 dk sonra hersey gevicek hemen aldilar beni iceri ama gule gule gidiykrum ben herkes saskin🤣😋😋😋🤣😂 dogumhanye girdik aldilar catala 3.ikinmamda kizim kucagimdaydi. Ve kizlar sanci kismi eve zor gervekten kolay degil ben hayatimda oyle birsy yasamadim ama dogum inanin cooook kolay ben simdinolsa gene dogururum bebegin ciktigini bile anlmadim. O derece.. size onerim bolbol yuruyun. Sanciniz hafif basladimi meerdiven inip. Cikin comelin hurmanizi yiyin. Ben sadece o suni sanciyi sayiyorum diger samcilar cok hafifti chnku yok denecek kadar azdi.. allah herkese hayirli dogumlar.nasip etsinn en guzeli buymus gervekten.. evlat cok baskaymis kac gundur uykusuzum ama onun bir bakmasi unutturuyor dinclik veriyor.. kendinizr guvenin kizlar herkes yapabilir bunu bence...Biz guclu anneleriz!!!! 💪💪💪Hakkinizi helal edin uzun oldu🤗🤗 03.10.2018 12.35 ben de anne oldum annem gibi...
Aksa_korkmaz Sisi gözün aydın olsun inşaAllah canım Rabbim sağlıkla hayırlı bi şekilde büyütmeyi nasip etsin evladını peki dikişin felan var mı? Özel mi devlet hastanesi mi doğum yaptığın hastane ?
Esra8861 Sisi bende 28 haftalık gebeyim, ne korkuyorum dogumdan anlatamam boyle yazılar okuyunca kendımde özguvenn hıssedıyorum, Rabbim bebegınıze saglıklı hayırlı ömürversin
ikicocukannesii Sisi ay çok sewindim canım bizimde son bir hafta bakalım bizim hikayemiz nasıl olucak tabi oğluşum erken gelmezse 😃 benimde inşallah senin gibi kolay olur
Heaven1708 Rabbim sağlıklı sıhatli büyütmenizi nasip etsin inşallah. Ne kadar güzel anlatmışsınız. Darısı bana artıkın😊
Sisi Aksa_korkmaz amin cumlemizin insallah. ALLah olmayablara da nasip etsin ozelde dogum yaptim canim. Sadece 3 dikisim var fazla yok.
Sisi Esra8861 hic korkma canim sadece sancini evde cek dedigim gibi hafif siddetli adet agrisi gibi oluyor. Son dk hastaneye gitki fazla yormasinlar seni. Dogum ikinma olaylari felan isr o kadar kolaykii birazda srnin elinde bol yuru merdiven in cik ozrllikle sancin tutunca. Ve comel birde fatma ana otunu kullan cok faudasini gordum ben
pnrgzms Sisi sancı yada nişan va gelncemı meryem ama otunu suya koydunuz nasıl yaptınız acana ıctnızmı hangı duaları okudunuz
Sisi ikicocukannesii insallah canim bol bol ayetel kursi okusun biri basinizda esim sanci geldikce okudu belime masaj yapti hafiften inan cabuk gecti o siddetli sancilar cok uzun sureli gelmedi. Bol bol merdicven cik ikiser ikiser cok faydasi var
Ygmr0334 Sisi benimde kızım olacak bende 38.haftamda doğuracağım gibi geliyor sende benimkini okur happy kids de görüşürüz inseallah güle güle büyütün bebeğinizi
Sisi Ygmr0334 sagol canim benim Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin burayi bitirdik sira happykids te 🤗
Melikeznar Sisi hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün insaallah🙏🏻 Çok güzel bi hikayeniz var bende hep böyle hayal ederdim ama bugün zorunlu sezeryana karar verildi.
Sisi Melikeznar canim bnim gece gittigim nobetci dokyor da bana kesinlikle sezeryan yoksa paramparca olursun catin dar dedi ama sadece 3 dikisim var ve cok kolay dogurdum. Senin neden sezeryan?
ikicocukannesii Sisi bakalım 40 haftam dolsun da canım öyle başlıcam bende zaten makatta hissediyorum baskı uyguluyo bi hafta daha dursun kilosu gelişimi tamamlansın istiyorum
Melikeznar Sisi vajinada mantar enfeksiyon var normal doğumda bebeğin yutma riski varmıs bu yüzden ve 39+4 günlüğüm 1 cm bile açılmam yok. Çatı muanesi yapmadan önce 41 e kdr bekleriz dedi ama çatı muanesi yaptıktan sonra sezeryana karar verildi mantardan dolayı😔
Rasev Sisi ayyy😍Rabbim hayirli evlatlardan etsin her zaman evladinizla gurur duymaniZi dilerim😍2ci okudugum çok guzel dogum hikayesi