UyanHatice Ben dün raporumu aldım muhasebecime götürdüm ama.bagkurluyum dükkanımız var ve 10 aydır bagkurumu odemiyoruz sizce doğum parası aliyormuyum
K-m Alamazsın bağkurunun yatırılmış olması. Lazım sigorta yatırılmadınız sürece o paradan faydalanamazsınız