ayse_ozbayrak1 4+3 haftalık hamileyim hafif pembesi leke geliyor peçete ile sildiğimde doktora gittim pruluton iğne verdi haftada 1 kere yerleşme kanaması olduğu söyledi doktorum aynı olayı yaşayan varmı
girl_boy_annesi ayse_ozbayrak1 evet yaşadım canım parlak kırmızı gelmediği sürece korkmana gerek yok 1-2 haftaya biter Rabbimin izni ile
girl_boy_annesi ayse_ozbayrak1 evet öyle gelmediği sürece bebeğe bi sıkıntı yapmaz sağlıkla kucağına Almayı nasip etsin Rabbim
_Nur_1818 Korkma canım 3 aya kadar aynısını yaşadım adet gibide oldum pembemsi de oldu çok şükür bir şey olmadi bende 3 aya kadar iğne oldum ilaçları hala kullanıyorum
_Nur_1818 ayse_ozbayrak1 3 aya kadar pruluton iğne kullanmıştım 9 ay boyuncada düşük önleyici dupbaston ilacini kullanıyorum canım birde vitaminler