Merhabalar . Bende 5.haftamda gitmiştim ve keseyı göremedı çok korkuttu doktor bızi dış gebelik olabılır vs. Tecrübesizlik işte şimdiki aklı olsa keskinlikle 7-8 hafta da giderdim sizinde küçük daha bekleyın ıstersenız . Benımde troıdler yüksek cıkmıstı ilaç kullanıyorum düzene girdi.