Ezel1323 sayı söylemediler ama az dediler ben 5-6 tane gibi tahmin ediyorum, bir tane dış tarafta var o oturmamı engelliyor 2 gündür, ilk gün çok yanma oldu o bir tanede, iç taraftakiler hiç hissedilmiyor zaten acımıyor. Ben kantoron yağı sürdüm 2 kez çok rahatlattı. Her tuvalet sonrası iyice kuru tutmak en önemli şey. Birde dependler aşırı terletti, terledikçe alev alev yandı benim dikişler. Ben eski bir çarşaf kesip bez olarak kullandım, terlemeyi engelledi, çok rahatladım.