Kızlar dün ilk dozumu vuruldum iki ampul bugün de ikinciyi vurulacağım kıpır kıpır olan bebeklerim hareket etmiyor resmen bu sonradan düzelir mi yoksa bundan sonra hep mi böyle ilerliyor?
Dua edin biraz daha dayansınlar henüz gelmesinler lütfen 🙏🏻
Karnım sürekli sertleşiyor ve nst de ağrı çıktı açılmam falan yok ama tedbir amaçlı yapalım belli olmaz dendi o yüzden yapılıyor. Bugünkü nst ye göre yatırabilirim de dedi doktorum çok telaşa düştüm