Dyg_07 şahsen ben yaptırdım kan uyuşmazlığım var diye ama down sendromu olsaydıda aldırmayı dsünmyodum zaten ama yinede içim rahat etmedi yaptırdım zaten aynı seyleri kendi doktorunda söylüyo sana oda zaten ense kalınlığını vs söylüyo gereksiz bence benim fikrim tabi bu baskaları farklı düşünebilir :)