Bugün sevk olduğum hastanede titrasyon testi sonucunu öğrendim ⅛ çıkmış bu sonuca bişey yapamam bı daha ki ay gene gel dedi bebeğin down send. Yada hasta doğabilir dedi. Kan uyuşmazlığı sonucu vücudum bebeğe saldırmaya başlamis ⅛ oranında bu durumdan bebek hasta doğabilir mis yani moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum