Adenin1annesi Papatya000 hiç bir şey yapma doktora gittin mi doktor belirli bir büyüklükden sonra anca müdahele ediyor eyer çok büyük sorunlu bir şey değilse kendiliğinden zamanla geçiyor fıtık benim kızım da da vardı geçti
TinyBabys Papatya000 para bağlamayı doktor mu önerdi? Önerdiyse değiştirin doktorunuzu bence. En pis şey paradır. Benim kızımda vardı. Hareketlenip oturmaya başladığında geçer, yaşına kadar da sürebilir demişti. 7 aylıkken falan tamamen geçti.