naslannn3499 benimde on çatı kemikligi basık oldugunu söyledi doktorum çok da güvenirim kendisine normal doğum isterim yapmani ama zorlarsak kemik kırılma ihtimali var dedi. Tahmin ettiği zaman bebeğin kilosunu 3kg civarıydı 3200fln doğar demişti ama oğlum 3600dogdu iyiki zorlamadan sezeryani kabul etmişim dedim. Doktorunuza güveniyorsanız dinleyin şüpheniz varsa başka doktordan da görüş alın bence