Serayysss benımde yoktu bir ay oldu doğum yapalı hatta bebegım sol tarafımı zorla tutturdum denemekten vazgeçme asla sağ tarafı 15 günlükken tutmaya başladı şuan o tarafı hala az tutuyor tam tuttuğu taraf çok iyi çıktı ucu göğüs ucu çıkartıcı al eczaneden öyle dene ve biberon kullanma bebegın küçükse memeni kabul etmez enjektörle ver ben hala öyle yapıyorum ve meme isteyince ağlıyor memeyi alınca susuyor orda uyuyor yanlış anlamayın ama silikon göğüs ucu da sonuçta sizden bişey degil ve bebegınız ona alışıyor emzirmek için ugrasırsan o zaten emerken ucunu çıkarıyor benım eşim inanmıyor hala o göğüs ucu senın degil nasıl çıkmış öyle diye