Kubraozdemirr
Günaydın kızlar😘 Bir haftadır hergğn niyetleniyorum hikayemi yazmak için bu sabaha nasip oldu, hem işinize yarar şeyleri hemde doğum hikayemi anlatıcam.
Zorlu bi hamilelik geçirmedim, 32. Haftada doğum iznine ayrıldım ama ayrılmadan önce hemen hemen tüm eksiklerimi almıştım. Ayrıldıktan sonra evde zaman geçmek bilmedi, tabi plates topuyla egzersizler yürüyüşler derken 37. Haftama geldim, 37. Haftamda marketteyken bi anda bacak aram ıslandı, tabi suyum geldi sanıp direk hastaneye gittik, doktor suyumun gelmediğini idrar kaçırdığımı söyledi bi sıkıntı yoktu, o heyecanı bikez yaşadım ya doğurucam diye, asıl o zaman başladı herşey.. geldikten sonra doğumu kolaylaştırıcak içeceler, ananas, fatma ana otu, plates topunda zıplama, yağlı içecek her şeyi denedim doğumum başlasın diye.. karnım baya aşşağı inmişti her gören sen iki üç güne doğurursun diyodu bende daha çok umutlanıyodum.. 40. Haftama geldiğimde kasılmalarım başlamıştı bir kere gece çıkıp gittik (özel hospital park hastanesine gidiyodum) açılmam 1 cm di fakat sancım yok kadar azdı, doktorum pazartesiye kadar bekleyelim dedi arada beş gün vardı, ya tuvaletini yaparsa nasıl sorumluluk alıcaksınız dediğimde o zaman sezeryan yapalım dedi iyice bitti gözümde herşey.. ordan çıkıp hemen darıca farabi hastanesine gittim durumu anlattım bana hergün gel açılmanla sancını takip edelim dediler, üç gün gittim sonra gece bi anda çamaşırım ıslandı ama şakır şakır su gelmedi, değiştirdm kontrol amaçlı pet koydum pet de ıslandı baktım damla damla akıyo bacaklarımdan, sabaha kontrolüm var zaten dedim gitmedim, sabah dokuzda gittiğimizde kesenin delindiğini su kaçırdığını doğumu başlatmaları gerektiğini eşimle konusmam gerektiğini söylediler, hemen kabul ettik yatışım yapıldı sabah 10:30 da serumla suni sancı verilip başlatıldı, başta 15-20 saniye süren 10 dakika da bir gelen bi dalga vardı ama can yakıcı değildi, ara ara ailemin yanına çıktım kapıya, akşam 5 e kadr takip ettiler sancılarım vardı ama hep plates topunda karşıladım çok rahatlattı,( size tavsiyem her dalga gelişinde kendinize göre ya ileri geri ya zıplama deneyin geçince kafanızı yastığa koyup dinlenin.. ) tekrar kontrole geldiklerinde sancımın olduğunu fakat açılmamın olmadığını söylediler ve akşam 7 de fitil olarak direk vericez dediler, 5 den 7 ye kadar dinlen diyip serumu çıkardılar, sancılar yine devam etti dinlendim 7 de fitil olarak attılar vajinadan.. sekiz gibi daha da çoğaldı ama hep içimden saydım dua ettim derin derin nefes aldım başka şeyler düşündüm hep ta ki saat gece 11 e kadar.. sancılar sayanılmaz hale geldi çok uzun olmaya başladı ve o saatten sonra bağarmaya başladım yardım edin diye, baktıklarında 6 cm oldu dayan yapıcaksın dediler daha çok zıpladım kalkıp yürümeye çalıştım son saatler öyle zor geçti, artık saat 12 buçuk oldu ailem kapıda iyice delirdi hala bitmedimi diye ben içerde sancıdan bitiyorum derken 10 cm oldu.. ebe geldi nasıl ıkınmam gerektiğini söyledi bağarma nefesini uzun uzun üfleyerek ıkın bedenini değil sadece başını kaldır göğsüne getirerek ıkın ve bacaklarını aç dedi, yaklaşık sekiz kere ıkındım ama sancı geldikçe, geçince dinlendim sancı gelip dayanamadığım noktada ıkındım, sonra kafası geliyo son kez ıkın dedi ıkınırken baktım ki geliyo oğlum ve kordon dolanmış kafasına.. hemen göğsüme koydular o an bütün değişik duyguları yaşadım gerçekten şaşkınlığım çoktu 😂 gece 00:50 de doğum yaptım..doğarken yırtmış biraz 4 dikişim oldu sonra kucağıma verdiler tekrar gözlerime baktı öptüm sarıldım ona.. şimdi 8 günlüğüz hafif sarılık başlangıcı oldu 2 gün mememi alamadı göğüslerim yara oldu gelen sütü göğsüme sürdüm hep en iyi ilaç o ve mor göğüs ucu kremi de çok iyi geldi, yanınızda hasta bezi götürün mutlaka ama kilot gibi giyilenden diğer bebek bezi gibi olanlar çok uğraştırıyo, ve yanınızda deneyimli birisi kalsın mutlaka🙏 Çok uzun oldu ama herşeyi anlatmak istedim bu süreçte sadece sakin olun ve etrafınızdaki aceleci insanlardan bi doğuramadın sen kaldın tiplerinden uzak durun psikolojinizi en kötü bunlar etkiliyo👌🏻 Umarım Allah hepinize yardım eder yavrularına sağ salim kavuşursunuz tıpkı bizim kavuştuğumuz gibi..💜💜💜