Selam kızlar kadın doğum doktorum benden kortizol testi istedi bende dün dahiliye de muayene olup kan verdim sonucu çıktı alt sınır 6.2 iken benim 5.8 çıktı moralim bozuldu önemli bi hormon testiymiş böyle kortizol düşüklüğü yaşayıp tedavi gördünüz mü 🙁