Ben 34 haftaligim normalde tekrar hesaplama yaptılar 33 haftalık dediler kilosunu aynı günde üç doktor ölçtü 1950 dediler sonra 1800 civarı dedi başka doktor en son akşam tekrar ultrasona girdim 1600 Gr dediler aynı günde üç farklı ölçüm yapıldı gelişim geriliği var dedi bu kadar fakrtmesi normalmi ya