Kızlar 17+1iz Bütün bir gece boyunca sırtüstü yattım hatırladıkça sola döndüm ama sırtüstü yatmış buluyorum kendimi doktor bana kesinlikle sola doğru yatmama kolum ağrırsa sağa doğru dönüp tekrar sola dönmemi söyledi sırtüstü yattığım için acaba bir zararı olmuşmudur veya oluyormudur sizler nasıl yatıyorsunuz bir bilginiz var mı her konuda vicdan yaptırıyor bu hamilelik