Minikjelibonum [bilinmeyen] benimde var canım öncelikle doktorunla görüş. Ben 1,5 aydır yatıyorun 3 günde bir pruloton iğne oluyorum sabah akşamda progestan içiyorum inş hepimiz sağ sağlim atlatırız
Songlrvza Minikjelibonum progestan altan alinirsa daha etkili oluyormus ben 4ay oldum hala dusuk tehlikem var hala yatiyorum
aslhnyz Evet doktora danışmanızda fayda var biz ne desek boş herkesin bünyesi farklı sonuçta en iyisini doktorunuz bilecektir
Hannasukeyna Cnm seni çok iyi anlıyorum çünkü dün akşam bende düşük risk altına girdim kanamam oldu hastahaneye gittim iğne kullandık ama hâlâ devam ediyor sen kendine iyi bak ayağının altına yastık minder koy bu korku başka korku 😢 benim ki tup bebek ve 5 haftalik gebeyim ismim ebrar dualasalim
aslhnyz Yatıp dinlenmeye çalış o zaman bitki çayı falan uzak dur onlardan bir de düşüğe sebep olabilecek yiyecekleri araştır onlardan uzak dur bir şey demediyse ve ilaç vermediyse çok ciddi düzeyde değildir belki de
Minikjelibonum Songlrvza hadi ya bende 3 ay oldum salı kontorlum vardı geçer diye dua ediyorum ama bende hala yat diyebilir yatmakta çok zor zaman geçmiyo çünkü
srpl1515 Ağırlık kaldırmaman lazım. Dolaba bir şey almak için uzanıyorsun ya . Onu yapmaman lazım. Cinsel ilişki yasak.evin Temizliği de gerekmedikçe yapma. Bol bol dinlenmen gerekiyor canım.
Deletedmom308 moralinizi bozmayın sakın. bende geçen haftaa düşük tehlikesini yaşadım.iğne ve hapları kullandım.Hiç dinlenemedim maalesef günlük işlerimi yaptım,işe gittim. şu an gayet sağlıklıyız.Doktorların söylediğine göre sağlıklı olmayan gebelik siz ne yaparsanız yapın kıpırdamasnız bile yine sonlanırmış. O yüzden canınızı sıkmayın her şey alın yazısı sonuçta