Merhaba güzel anneler yardımınıza ihtiyacım var 33+1 olduk fakat 3 gündür tuvalete çıkamıyorum ve karnımda ağrılar başladı . Aslında kabızlık yoktu hiç normalde hergun tuvalete çıkan birisiyim. 3 gündür ne yersem yiyeyim düzelmedi böyle olan varsa neler yapıyorsunuz yardımcı olur musunuz