Kızlar selam beta testim ayın 11 inde 96 çıktı bugün kü kan testimde ise 869 iki ayrı doktora gittim bugün yavaş ilerleme olmuş dediler alttan muane oldum keseye benzer bisey var ama ultrasonda görünmüyo 2 gün sonra çağırdılar sağlıklı gebelik olmayabilir dediler çok üzüldüm varmı böyle basına gelen