Sema58 18 haftalıkken olmuştum 33+1 oldum hala var korkulacak bi durum değil kültür testi verin eğer üreme yoksa sıkıntı olmaz ne antibiyotikler ne fitiller kullandım bi faydasını görmedim. Kimileri yatkın oluyor gebelik bitene kadar devam ediyor doktoruma sordum normal doğumu engeller mi diye engellemez ama alttan her muayene esnasında canın yanar yırtığın dikişin çok olur dedi 🤦🏼♀️ Son zamana kadar daha çok su içip en azından aza indirmek istiyorum bende