Perşembe günü bebeğim aşı oldu o günden beri çok huzursuz emmiyor doğru düzgün uyumuyor uyutamıyorum hiçbir şekilde kolikti zaten zar zor geçiyor gibi olmuştu bu aşı çıktı tüm düzenimiz gitti normalde gece 10 da uyuyup sabah 7 8 de uyanan bebek hiç uyumaz 5 dakikada bir uyur oldu ne yapabilirim rahatlaması için günlük banyosunu da yapıyor ne zaman geçecek bu aşının yan etkileri
🌟Birde yeni yeni emzik alıyor uyurken düşünce hemen uyanıyor bunun bir çözümü var mı ya