Gizemrah55 Canım ben değil ama kuzenim kullandı 1 yaş gelene kadar hem memnundu hiç şikayet de duymadım üstelik maşallah bizim cocuk oburdu pekde güzel yarıyodu ve içiyordu da ama yazılanlarda negatif yönde sanırım deneme yanılma oluyor mama işide emin olamadım ama ben şahit olduğum için yazmak istedim