Kızlar doğuma 1 günüm kaldı bebiş bu gece öyle haraketli ki karnımı yarıp çıkacak heralde şansıma oğlumda uyumuyo bu kadar haraketli olması normal mi dönüp duruyo enerji içeceği içmiş gibi sancım filanda pek yok ama midem aşırı bulaniyo bi doktora gitsem mi doğmak mi istiyo anlamadım