EdSusam 37 haftada girtiğimde 35 hafta ile uyumlu oldugunu söylemişti doktorum. Bir haftada düzelme ihtimali var mı ki düzelen oldu mu normal haftasına gelme ihtimali var mı bi haftada
Derya EdSusam bebeklerde 2 hafta ileride yada geride olması sorun teşkil etmiyor çünkü son zamanlar kendini çok hızlı toparlıyor doktorunuz bu konuda sizi bilgilendirmiştir zaten ciddi bir şey yoksa stres yapmayın🌸