Kızlar size birsey sormak istiyorum ben bu ay hem gonalf hem femara birlikte kullandım doktorumun tavsiyesi ile ve iğnem dün bitti femara ise 2 gün önce ve dün ve ondan önceki gün yumurta akı gibi şeffaf bir akıntım oluyordu sürekli bugün ise az önce bir gebenin günlüğü sayfasından ovulasyon testi almıştım bir onu yapayım dedim ama sonuç negatif yani yumurtlama göstermiyordu bu konuda bilgisi olan var mı tamam testlere inanmamak lazım ama oda güvenilir bir sayfa daha öncede almıştım ve çıkıyordu bugün belirti yaşadığım halde gözümle gördüğüm halde neden böyle oldu bilemedim aynı durumu yaşayan var mı aranızda biraz moralim bozuldu yarın doktor kontrolüm var doktorum alttan muayene ile yumurtamın gelişip çelişmediğine bakacak inşallah bi mucize olur bu ay keske testi yapmasaydım bütün hevesim kursağımda kaldı resmen 😢