Arkadaşlar aranızda gebelik kaşıntısı yaşayan oldumu ? 39+6 haftalık hamileyim doktora gittiğim gebelik koleztasından şüphelendiler o negatif çıktı tam kan baktılar hiç birşey çıkmadı.. en son gebeliğe bağlı kaşıntı denildi ilaç falan vermedi doktor nemlendirici krem kullan dedi.. ama bu kaşıntılar dayanılcak gibi değil ağlıyorum artık ve gece başlıyor bu kaşıntı :( aranızda buna çare bulan oldumu?????